Barnet i mig

Jag har fått en ny kompis, det skiljer bara några år i ålder och vi har roligt ihop. Hon är sju och jag sextiosju. Det går faktiskt att leka kurragömma i en lägenhet på 65 kvadrat. Datten är lite svårare, här tar min ålder ut sin rätt, hinner inte med.

Nu har vi tagit fram det batteri av leksaker som jag brukar ta fram när barnbarnen kommer på besök.

Jag är så glad att jag bevarat barnet i mig, i vissa avseenden blir jag aldrig vuxen och vill inte bli. En jobbarkompis i Motala uttryckte detta bra även om det kanske inte var menat som en komplimang efter ett antal practical jokes. Du är som en djävla kattunge🙂

Leave a Reply

